Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design terminálu pro elektronické platby
Sychrová, Kateřina ; Rajlich, Jan (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navržení přenosného elektronického platebního terminálu pro různé typy podniků. Snahou bylo vytvoření ergonomicky vhodného tvarování a zachování maximální funkčnosti s využitím moderních technologií. Práce zahrnuje analytickou část zobrazující současný stav trhu a část návrhovou, ve které je představen finální produkt.
Platební systémy a protokoly - analýza, simulace, verifikace
Kučerová, Petra ; Burget, Radek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Platební systémy a protokoly - analýza, simulace, verifikace" je  přehled o platebních systémech v ČR, v EU, v USA a v Japonsku. První část se zabývá legislativou, druhá je věnována platebním systémům, třetí platebním protokolům, jejich charakteristice, použité technologii a bezpečnostním prvkům. Součástí práce je i srovnání jednotlivých platebních systémů a jednotlivých platebních protokolů. Práce se zabývá také bezpečnostními prvky.
Systém pro integraci platebních terminálů
Randa, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrace elektronických platebních terminálů do jiných zařízení a umožnění platebních transakcí z těchto zařízení. Analyzuje aktuální situaci na trhu a možnosti vlastní implementace takového zařízení. Diskutuje bezpečnost platebních operací a platebních terminálů a legislativní situaci okolo elektronických plateb v České republice. Popisuje postup implementace aplikace pro integraci platebních terminálů a analyzuje výsledky jejího testování.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.
Obsluha bankovních klientů alternativními distribučními kanály
Nezdarová, Martina ; Těšák, Pavel (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím alternativních distribučních kanálů v retailovém bankovnictví obecně a konkrétně v České spořitelně, a.s.. Vlastní řešení spočívá v přípravě a realizaci pilotního projektu využití alternativních distribučních kanálů při získávání studentů jako klientů banky.
Systémy platebních karet
Flégl, Jan ; Pelka, Tomáš (oponent) ; Morský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou systémů platebních karet. Naším cílem je popsat dnes využívanou infrastrukturu platebních karet, bankomatů a platebních terminálů se zaměřením na standard EMV. V teoretické části práce budeme nejprve seznámeni s historií a vývojem platebních karet, bankomatů a platebních terminálů. Následně se zaměříme na podrobný popis platebních karet, čtecích zařízení a popíšeme možnosti platby kartou po internetu. Nejrozsáhlejší teoretická část práce je věnována standardu EMV. V praktické části vytvoříme vlastní program, který autentizuje uživatele na základě jeho platební čipové karty a umožní mu přihlášení do systému. Zdrojové kódy programu je možné nalézt na přiloženém CD.
Finanční gramotnost v mateřské škole
Buzková, Klára ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Brožová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem finanční gramotnosti v předškolním vzdělávání. Cílem této práce je vytvořit sérii aktivit, které odpovídají rozvoji dítěte předškolního věku a současně spadají do základů finanční gramotnosti, a to v širším smyslu než pouhé finanční matematiky. Úkolem bakalářské práce je ověřit vhodnost aktivit v praxi, a to jak z pohledu autorky práce, tak učitelek mateřské školy, ve které byly výzkumné aktivity ověřovány. Tvorba aktivit vychází z teoretických základů získaných v teoretické části této práce. Série výzkumných aktivit je zaměřená na seznámení dětí se základy finanční gramotnosti a je koncipovaná jako úvod do finanční gramotnosti, který dětem nabízí prvotní zkušenosti, upevňuje vybrané návyky a seznamuje děti s elementárními pojmy. Metoda ověřování stojí na kvalitativním výzkumu s prvky výzkumu akčního. Metodou sběru dat bylo pozorování dětí při aktivitách. Z průběhu aktivit byla pořízena videodokumentace, která umožnila pozdější zhodnocení provedených aktivit a post reflexi, na jejímž základě bylo možné navrhnout úpravy aktivit a podmínek jejich realizace a navrhnout doporučení pro další praxi.
Systém pro integraci platebních terminálů
Randa, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrace elektronických platebních terminálů do jiných zařízení a umožnění platebních transakcí z těchto zařízení. Analyzuje aktuální situaci na trhu a možnosti vlastní implementace takového zařízení. Diskutuje bezpečnost platebních operací a platebních terminálů a legislativní situaci okolo elektronických plateb v České republice. Popisuje postup implementace aplikace pro integraci platebních terminálů a analyzuje výsledky jejího testování.
Design terminálu pro elektronické platby
Sychrová, Kateřina ; Rajlich, Jan (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navržení přenosného elektronického platebního terminálu pro různé typy podniků. Snahou bylo vytvoření ergonomicky vhodného tvarování a zachování maximální funkčnosti s využitím moderních technologií. Práce zahrnuje analytickou část zobrazující současný stav trhu a část návrhovou, ve které je představen finální produkt.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.